Kaadoin sylintereihin naftaa siinä toivossa että noi lähtis jotenkin irti kans...
Sillä aikaa kun sylinterit ja männät likos naftassa aloin purkaamaan varamoottoria jota sain kaupanpäällisenä.
Siitä olis yks sylinteri ja mäntä hajalla kun kiertokanki oli menny sylinterin läpi. Purettua se totesin että toinenkin sylinteri oli saanu kärsiä sirpaleista.
Männät oli sentään käyttökelvolliset vielä.
Kun nafta oli ollu sylintereissä muutaman viikon olin kans "keksiny" miten saan männät irrotettua sylintereistä. Ne oli vähän hankalat kun ei alakautta pääse irrottamaan kiertokankia kampiakselista...
Tämmöinen puristin tuli tehtyä. Mäntää vasten ekaks yks n. 20mm paksu 92mm halkaisijalla oleva teräs palikka jota vasten sitten toi ruuvi painaa. Tuolla sain lopulta kaikki sylinterit suostuteltua päästämään männät ulos...
Viime maaliskun loppuvaiheessa sitten työnsin sen vihdoin talliin jota olin joutunu siivota ja tyhjentää kaiken maailman "rakennustarvikkeiden" jäljiltä... (Lukekaa: Roskan ja romun)
Samoihin aikoihin saapui myös paketti Brunnegård.se:ltä
Uusia tiivisteitä, männänrenkaita ym. ym...